Muzyka

czwartek, 10 września 2015

                            No to zaczynamy...   
Witajcie. Chciałam na początku się przedstawić.
Więc, jestem Ilona, miło mi. :) Jestem tutaj, ponieważ chciałam podzielić się swoimi wierszami... Tak. Będzie to blog, na którym będę umieszczała swoje wiersze o różnej tematyce. Za wszystkie pomyłki, błędy z góry przepraszam, bo jestem tylko amatorką. :D
 Jako skromna, mała osóbka uwielbiam jazdę konną ( posiadam konika- Galę), wojsko, muzykę typu: rock i rap najbardziej, grę na saksofonie oraz czytanie książek ( głównie fantasy), i jak widać pisanie wierszy! Co więcej mogę o sobie opowiedzieć? Na razie nic mi nie przychodzi do głowy, ale to ,,wyjdzie w praniu". 

  Tutaj umieszczę jeden z moich wierszyków, który napisałam dosyć dawno. Jest on smutny. No, ale cóż zdarza się i tak. Mam wielką nadzieję, że chociaż kogoś one zainteresują oraz, że za szybko nie zakończę tego bloga. ^^ To chyba by było na tyle...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz